دسته‌بندی نشده

پمپ آب برای ساختمان 3 طبقه

پمپ آب برای ساختمان 3 طبقه

خرید پمپ آب برای ساختمان سه طبقه باید با توجه به عملکرد آن‌ها انجام شود. نوع فاز، جنس پروانه، جنس بدنه، دهانه خروجی، حداکثر ارتفاع، حداکثر آبدهی و توان پمپ از جمله فاکتورهای مهم در زمان انتخاب پمپ آب مناسب برای ساختمان سه طبقه به شمار می‌رود. در ادامه مطلب همراه الین پمپ باشید تا بیشتر ویژگی‌های یک پمپ آب مناسب برای ساختمان سه طبقه را بررسی کنیم.

جنس بدنه و پروانه پمپ آب

یکی از نکات مهم در زمان خرید پمپ آب برای ساختمان ۳ طبقه جنس بدنه پمپ است؛ چون که جنس بدنه تعیین کننده ماندگاری و طول عمر پمپ در دراز مدت می‌باشد. آلیاژ چدن بر پایه آهن ساخته شده و امروزه کاربردهای بسیاری در صنعت دارد. چدن می‌تواند در برابر حرارت، خوردگی و سایش بسیار مقاوم عمل کند.

اما پروانه پمپ معمولاً برنجی است. برنج یکی از آلیاژ‌هایی است که خواص مغناطیسی بسیار کمی دارد. معمولاً در تولید پروانه پمپ آب از برنج آرسنیکی به دلیل بهبود خوردگی استفاده می‌شود. مرغوب بودن کالای انتخابی شما را برای یک خرید آگاهانه و هوشمندانه مطمئن می‌سازد.

پمپ سانتریفیوژ برای ساختمان سه طبقه

پمپ سانتریفیوژ با الکتروموتور خود به راحتی می‌تواند مشکل کمبود فشار آب را در ساختمان‌های سه طبقه بهبود ببخشد. به همین دلیل این دستگاه یکی از پرکاربردترین پمپ‌ها برای ساختمان‌های سه طبقه است. عملکرد فوق‌العاده این پمپ را برای انتقال سیالات و مایعات به هیچ وجه نمی‌توان نادیده گرفت. همچنین نوع انرژی پمپ سانتریفیوژ جنبشی بوده که عده‌ای از آن اطلاع ندارند. با استفاده از نیروی گریز از مرکز در انواع مختلف مدل‌های این پمپ به راحتی می‌توانید نیاز خود را برای تامین آب در طبقه سوم ساختمان برطرف کنید. پمپ آب سانتریفیوژ به خاطر کیفیت ساخت بالایی که دارد امروزه یک انتخاب قابل قبول برای آبرسانی به ساختمان‌های ۳ طبقه محسوب می‌شود. البته قبل از خرید این پمپ توصیه می‌کنیم با کارشناس فروش الین پمپ صحبتی داشته باشید.

پمپ آب برای ساختمان 3 طبقه

پمپ آب دیزل ساز برای ساختمان سه طبقه

در بین مدل‌های دیزل ساز هم می‌توانید پمپ آب مناسب برای ساختمان سه طبقه را پیدا کنید. بدون کوچکترین مشکلی این نوع پمپ می‌تواند در طولانی مدت نیاز شما را برطرف کند. همین عملکرد دائمی و عمر بالای پمپ آب دیزل، این دستگاه را به یکی از پرفروش‌ترین مدل‌ها تبدیل کرده است. البته نصب اصولی پمپ آب به نگهداری و افزایش طول عمر دستگاه در دراز مدت کمک شایانی می‌کند. شما باید در مکانی ثابت و به صورت افقی برای نصب این نوع پمپ اقدام کنید.

قبل از خرید پمپ آب برای ساختمان سه طبقه حواستان باشد که لوازم یدکی پمپ انتخابی به راحتی در بازار پیدا شود تا برای تعمیر و تعویض قطعات به مشکل بر نخورید. چون که در آینده امکان وجود مشکل در پمپ وجود دارد و دسترسی به قطعات یدکی از جمله مهم‌ترین نکاتی است که خریداران باید به آن توجه داشته باشند.

پیشنهاد مطالعه : قیمت پمپ آب برای ساختمان 4 طبقه

راهنمای خرید پمپ آب برای ساختمان سه طبقه

در زمان خرید پمپ آب، شما باید به کارایی و کیفیت ساخت محصول انتخابی توجه زیادی داشته باشید؛ این عوامل در میزان صدا و عملکرد بهینه پمپ تاثیر فراوانی دارند. البته عده‌ای به خاطر پرداخت هزینه کمتر برای خرید پمپ آب، فقط در جستجوی پمپ آبی با صدای قابل تحمل بوده و توجه زیادی به عملکرد پمپ ندارند و این مورد به عنوان یک ملاک در خرید آنها محسوب نمی‌شود.

حتماً در زمان خرید ورودی لوله و قطر خروجی آن را بررسی کنید؛ این دو از دیگر موارد کلیدی در زمان خرید یک پمپ آب خانگی مناسب محسوب می‌شوند. همچنین به نوع مصرف انرژی در مشخصات الکتریکی توجه داشته باشید؛ چون که بدون در نظر گرفتن این مورد ممکن است در آینده با هزینه‌های سنگین مصرف برق روبرو شوید.

پمپ آب برای ساختمان 3 طبقه

قیمت پمپ آب برای ساختمان سه طبقه

قیمت خرید این پمپ با در نظر گرفتن برندهای مختلف موجود در بازار کاملاً متغیر است. شما می‌توانید برای مشاهده قیمت انواع پمپ‌ آب از طریق فروشگاه الین پمپ اقدام کنید؛ با یک بررسی ساده می‌فهمید که قیمت‌های قرارداد شده در سایت بسیار مقرون به صرفه و کمتر از بازار است.

البته عده‌ای از افراد به خرید اینترنتی و مزایای آن توجهی نداشته و به همین علت پمپ خود را با قیمت‌های بسیار بالایی از بازار خریداری می‌کنند. در صورتی که با خرید اینترنتی نیازی نیست همه فروشگاه‌های سطح شهر را برای مقایسه قیمت پشت سر بگذارید؛ امکان مقایسه قیمت در سریع‌ترین زمان ممکن با خرید از فروشگاه‌های اینترنتی وجود دارد.

به این نکته هم توجه داشته باشید که امروزه قیمت پمپ با توجه به نوع کاربری و کیفیت آن مشخص می‌شود؛ در این بین توصیه ما این است که خرید خود را از فروشگاه‌های معتبر انجام دهید. همه قیمت‌های ارائه شده در الین پمپ به روز بوده و امکان خرید پرفروش‌ترین مدل‌های پمپ آب در این مجموعه وجود دارد.

خرید پمپ آب برای ساختمان سه طبقه

مجموعه الین پمپ با ارائه انواع پمپ آب می‌تواند شما عزیزان را برای داشتن یک تجربه خرید خوب همراهی کند.  شما به راحتی می‌توانید در صفحه هر محصول سفارش خود را ثبت کرده و در هر مرحله از خرید که به مشاوره و راهنمایی نیاز داشته باشید؛ می‌توانید با استفاده از راه‌های ارتباطی قرار داده شده در سایت با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها