دسته‌بندی نشده

قیمت پمپ آب خانگی برای یک طبقه

قیمت پمپ آب خانگی برای یک طبقه

‌قبل از اینکه پمپ آب خانگی برای ساختمان یک طبقه خریداری کنید، توصیه می‌شود با یک کارشناس این حوزه در مورد فشار و دبی مورد نیاز صحبت کنید؛ چون که با توجه به این دو مورد قیمت پمپ آب خانگی برای ساختمان یک طبقه متفاوت است. انواع مختلفی از پمپ آب جهت انتخاب برای یک واحد بر اساس نیاز شما وجود دارد که در ادامه این مطلب از الین پمپ به بررسی آنها می‌پردازیم.

 

توجه داشته باشید که با بررسی میزان مصرف آب و نوع ساختمان شما، توان پمپ آبی که نیاز دارید هم تغییر می‌کند. به عنوان مثال پمپ آب برای ساختمان ۴ طبقه در مقایسه با دو طبقه، با توجه به مصرف بیشتر آب باید از دستگاهی استفاده کرد که آب را با حداکثر سرعت پمپاژ کند. اما در صورتی که هر طبقه فقط یک واحد باشد، با تعداد طبقات ساختمان زیاد به پمپ آب خانگی با حداکثر قدرت در ارتفاع نیاز دارید.

علت افت فشار آب در ساختمان یک طبقه

مشکل فشار آب در بیشتر ساختمان‌های یک طبقه وجود ندارد. در واقع اگر افت فشار در این ساختمان‌ها اتفاق بیفتد؛ علت آن را می‌توان در دلایل مختلفی از جمله ترکیدگی یا نشتی لوله آب ساختمان، نصب غیر قانونی پمپ در ساختمان‌های اطراف یا ایراد در لوله کشی ساختمان جستجو کرد. این‌ها مهم‌ترین مواردی هستند که سبب افت فشار در بیشتر خانه‌ها مخصوصاً ساختمان‌های یک طبقه می‌شوند که بهترین پمپ آب هم نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

به این ترتیب قبل از اینکه برای خرید پمپ اقدام کنید، مطمئن شوید که موارد فوق باعث افت فشار در ساختمان شما نشده باشد و بعد برای انتخاب پمپ اقدام کنید. در صورتی که از نیاز ساختمان به پمپ مطمئن هستید، می‌توانید بهترین پیشنهادها را از راه مشاوره با کارشناسان فروش الین پمپ دریافت کنید. نوع برند، توان و قیمت پمپ آب از مهم‌ترین عوامل در یک انتخاب مقرون به صرفه برای کاربری مورد نیاز شما است. پس دقت مورد نیاز را در انتخاب پمپ داشته باشید تا بتوانید بهترین پمپ آب خانگی را خریداری کنید.

پمپ آب برای یک طبقه

انتخاب پمپ آب برای طبقه اول

قبل از هر چیزی توجه داشته باشید که مهم‌ترین مورد در زمان انتخاب پمپ آب مناسب در مصارف خانگی، نسبت کارایی به قدرت یعنی حداکثر ارتفاع دستگاه و حداکثر دبی آب است، به همین دلیل قبل از هر کاری پیشنهاد می‌کنیم تا چند کلمه کلیدی مربوط مشخصات این دستگاه را به خاطر بسپارید. همچنین توجه داشته باشید که ارتفاع برعکس پمپاژ آب است، یعنی هرچه ارتفاع بیشتر شود، پمپاژ آب کاهش خواهد داشت. این مورد مهم‌ترین تفاوت در زمان انتخاب پمپ آب برای ساختمان سه طبقه با یک طبقه است.

از دیگر پارامترها و مواردی که در زمان خرید پمپ آب خانگی که باید به آن توجه کنید، می‌توانیم به مشخصات الکتریکی، حداکثر آبدهی، قطر خروج لوله، قطر ورودی لوله، حداکثر ارتفاع پمپ و توان آن اشاره کنیم.

خرید پمپ آب برای ساختمان یک طبقه

بهترین روش برای از بین بردن مشکل فشار آب استفاده از پمپ آب در ساختمان‌های مسکونی است. جهت خرید پمپ آب ساختمان یک طبقه، باید اطلاعات کافی در خصوص فشار و دبی مورد نیاز داشته باشید. شما می‌توانید با یک تماس ساده از کارشناسان و مشاوران ما در مجموعه الین پمپ کمک بگیرید تا انتخاب درستی برای پمپ آب خانگی ساختمان یک طبقه داشته باشید.

قیمت پمپ آب خانگی برای یک طبقه

قیمت پمپ آب برای ساختمان یک طبقه

قیمت این پمپ می‌تواند تحت تاثیر عواملی مثل برند پمپ، هد پمپ و سایر موارد باشد. در دسته‌بندی‌های سایت الین پمپ می‌توانید انواع پمپ آب را برای کاربردهای مختلف بررسی کنید. در نهایت توجه داشته باشید که امکان استفاده از پشتیبانی و مشاوره در هر مرحله از خرید وجود دارد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها